Pen Pals – Pen friends

Pen Pals – Pen Friends
Kim Watson, English Teacher

In English class in elementary, our students have once again renewed the wonderful tradition of pen pal – pen friend exchanges with students from Saint John’s Catholic Primary School in Horsham, Surrey, England (a tradition initiated by CAB parents). Our students write descriptive letters in English and receive letters in French.

We look forward to numerous letter and greeting exchanges with our pen pals this year. What an enjoyable and authentic way to make language learning an opportunity to open our minds and share with children around the world!

Pen Pals – Pen Friends : Lettres en Angleterre
Kim Watson, professeur d’anglais.

En cours d’anglais, les élèves des classes élémentaires ont d’ores et déjà repris cette année la belle tradition d’écrire aux élèves correspondants de Harbury, en Angleterre.

Nos élèves ont écrit des lettres afin de renouer des liens avec d’autres enfants anglophones. Au CAB nos élèves bénéficient d’activités d’écriture et de partage en anglais à la fois authentique et ludique.