Smoothies

Healthy eating habits and instructional writing !
Jonathan Hartley, English Teacher

In English class in elementary, students work on regular grammar lessons, including reading, writing, speaking and literary circle. Here’s yet another example of our hands-on, stimulating and dynamic language lessons. Students made smoothies to learn more about healthy food choices, practiced instructional writing and learned how to write a recipe!

Smoothies : de bonnes habitudes alimentaire et du travail d’écriture !
Jonathan Hartley, professeur d’anglais.

Nos leçons d’anglais se veulent stimulantes et dynamiques. Ici, par exemple, les élèves préparent des smoothies (boissons mousseuses et onctueuses à base de fruits) pour en apprendre d’avantage sur les choix alimentaires sains. Par ailleurs, ils ont appris à rédiger une recette que vous pourrez tester à la maison !